Преминаване към основното съдържание Преминаване към менюто Преминаване към търсене

0879 141 777 (Пон - Пет 08:00-16:00)

0879 141 777 (Пон - Пет 08:00-16:00)

Количество: 0 бр
Сума: лв 0.00

Количката е празна. Напред!

Коантро Блад Ориндж 0,7л 30% / Cointreau Blood Orange 0,7l 30%

Параметри

• Главният технолог (Bernadette Langlais) създава нов израз на Cointreau, за да предложи освежаващо обръщане на класическия портокалов ликьор. За да направи тази смес наистина уникална, са подбрани най-вкусните червени портокали в Корсика.
• Уникаленият мек средиземноморски климат и плодородна почва дават на червения портокал жизненост, силни аромати и изискан вкус.
• Червените портокали се берат напълно узрели в определен район и сезон, което ги прави ценни плодове. Тяхната коричка съдържа висока концентрация на етерични масла, които носят характерни плодови нотки.


Прочетете още

Наличност

Актуална наличност на склад:
Онлайн пазаруване

Не е налично

лв 46.40 с ДДС лв 66.29 / 1л

Доставка

  • Speedy При поискване
  • Лично взимане от склад При поискване
  • Speedy - офиси При поискване
  • Speedy - амтомати При поискване

Посочените срокове за доставка са информативни, базирани са на предполагаемите срокове за доставка на транспортни фирми. За персонализирани бутилки срок на доставка се увеличава с 48 часа от получаване на плащане.

Подробно описание на продукта

ИСТОРИЯ И НАСЛЕДСТВО НА МАРКАТА
• 1849 - Адолф и Едуард- Жан Коантро, известни майстори сладкари, основават дистилерия в Анжер, в която да произвеждат алкохол от местните плодове.
• 1875 –Едуард Коантро, син на Едуард-Жан Коантро дeстилира кристално прозрачен алкохол от сладки и горчиви портокалови кори, което е новост за времето си. Той е и създателят на правоъгълната кехлибарена бутилка, чиято модерна версия е запазен знак на ликьора Коантро и до днес.
• В началото на 20в. се продават 800 000 бутилки Коантро годишно. Скоро се откриват и първите клонове в други части на Европа.
• 1960 -те - Джеймс Бонд налага образа на Коантро чрез филмите.
• 1992 – Играта на думи във въпроса "Voulez-vous Cointreau avec moi?" се превръща във водещ въпрос на рекламните кампании на Коантро.
• 2005 - Коантро стартира кампанията Cointreaupolitan, най-добрата напитка след работа в Париж. Напитката е навсякъде – на премиери, частни партита, награждавания, на точните места.
• 2007 – Дита фон Тийз става лице на марката.

Параметри

Подобни продукти

Други продукти на производителя